Free shipping on all domestic orders with coupon code “Watches2018”


Street 12345 – USA

+(012) 800 456 789

Free shipping on all domestic orders with coupon code “Watches2018”

icon

regulamin

Regulamin sklepu internetowego
*www.mojediamenty.pl”
§ 1
Postanowienia wstępne

  1. Serwis internetowy fameboom.pl dostępny pod adresem internetowym www.mojediamenty.pl,
    prowadzony jest przez Paweł Bachowski prowadzącego działalnośd gospodarczą pod firmą Prestige Stuff,
    wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez
    ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6282272131 REGON 369603238
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
    korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i
    tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległośd za pośrednictwem Sklepu.
    C 2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania z
    Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
    § 2
    Definicje
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której
    przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalnośd gospodarczą pod firmą Prestige Stuff
    Paweł Bachowski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6282272131, REGON
    369603238
  5. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
    prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolnośd prawną, wykonująca we własnym imieniu
    działalnośd gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  7. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
    www.mojediamenty.pl
  8. Umowa zawarta na odległośd – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
    zawierania umów na odległośd (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
    wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na
    odległośd do chwili zawarcia umowy włącznie.
  9. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
    zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  11. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz
    informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  12. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  13. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie
    Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie
    warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  14. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
    Produkty do zakupu, a także istnieje możliwośd ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia,
    w szczególności ilości produktów.
  15. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  16. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a
    Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też –
    stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło

§ 3
Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy:
    Prestige Stuff Paweł Bachowski
    Kwaczała ul. Lazurowa 32, 32-566 Kwaczała
  2. Adres e-mail Sprzedawcy : kontakt@fameboom.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 535674461
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 81 2490 0005 0000 4500 9458 8567
  5. Klient może porozumied się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów
    podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumied się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 00:00-23:59
    § 4
    Wymagania techniczne
    Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówieo na
    Produkty, niezbędne są:
    a. urządzenie koocowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu
    internet explorer, google chrome, mozilla firefox, opera, safari.
    b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    c. włączona obsługa plików cookies,,
    d. zainstalowany program FlashPlayer.
    § 5
    Informacje ogólne
  7. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za
    zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
    działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną
    Klienta.
  8. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówieo przez Klienta
    na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z
    postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych
    umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  9. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek
    VAT).
  10. Na koocową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt
    dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest
    informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
    wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  11. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony
    koocową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  12. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie
    wysokości koocowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także
    o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w
    Sklepie w opisie Produktu.

§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyd Konto w Sklepie, należy wypełnid Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
    następujących danych : imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
    Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwośd w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
    jakichkolwiek opłat usunąd Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w
    szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7
Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogowad się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybrad Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąd przycisk „Do
    koszyka” (lub równoznaczny);
    3.zalogowad się lub skorzystad z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  3. jeżeli wybrano możliwośd złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełni d Formularz
    zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpid
    dostawa Produktu, wybrad rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisad dane do faktury,
    jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  4. kliknąd przycisk “Zamawiam i płacę”/ kliknąd przycisk “Zamawiam i płacę” oraz
    potwierdzid zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  5. wybrad jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu
    płatności, opłacid zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystad z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
    Produktu:
    a. Przesyłka elektroniczna e-mail
  2. Klient może skorzystadz następujących metod płatności:
    a. Płatnośd przelewem na konto Sprzedawcy
    b. Płatności elektroniczne bluemedia
    c. Płatnośd PayPal.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A
  4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
    znajdują się za stronach Sklepu.

§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu
    przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7
    Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie
    przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do
    realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na
    podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co
    najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz
    potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości
    e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany
    jest do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
  • w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności
    przy odbiorze przesyłki.
    c. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonad
    płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości
    przesyłki do odbioru.
  1. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez
    Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu),
    w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  2. A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest
    najdłuższy podany termin. B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy,
    Klient ma możliwośd żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich
    Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  3. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: a. W
    przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą
    płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. b. W przypadku wyboru przez Klienta
    sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
  4. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do
    odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru
    Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej
    wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru,
    terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
  6. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Unii Europejskiej.
  7. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty
    dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane
    Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania
    Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  8. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

§ 10
Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpid od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub
    wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami
    lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony
    (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpid od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od
    Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta
    oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Oświadczenie może byd wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez przesłanie oświadczenia
    na adres Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie
    można złożyd również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
    Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie
    jest to obowiązkowe. 6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą
    elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta
    adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy: a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległośd
    Umowę uważa się za niezawartą. b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca
    Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
    Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty
    dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
    Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtaoszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
    przez Sprzedawcę. c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod
    płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument
    wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
    d. Sprzedawca może wstrzymad się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem
    lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
    wcześniej. e. Konsument powinien odesład Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
    Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o
    odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem
    terminu 14 dni. f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu
    Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostad w zwykłym trybie odesłany
    pocztą. g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z
    niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
    Produktu.
  8. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostad odesłany w zwykłym
    trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdowad w
    opisie Produktu w Sklepie.
  9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległośd nie przysługuje Konsumentowi w
    odniesieniu do Umowy: a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
    wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb, b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
    zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócid ze względu na
    ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    c. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
    termin przydatności do użycia, d. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za
    wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po
    spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, e. w którym cena lub
    wynagrodzenie zależy od wahao na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje
    kontroli, i które mogą wystąpid przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, f. w której
    przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają
    nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, g. w której przedmiotem świadczenia są napoje
    alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których
    dostarczenie może nastąpid dopiero po upływie 30 dni i których wartośd zależy od wahao na rynku,
    nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania
    dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
    opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, i. o dostarczanie dzienników,
    periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, j. o dostarczenie treści cyfrowych,
    które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za
    wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu
    go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

§ 11
Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do
    reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  3. Reklamację należy zgłosid pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
    Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie
    14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyład na adres podany w § 3
    niniejszego Regulaminu.
  6. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treśd,
    będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
  7. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualną blokadę konta, gdyż może byd to spowodowane
    działaniami różnego rodzaju wykonywanymi przez właściciela konta tj. aplikacje typu l4l,f4f,
    aplikacje analityczne i wszelkiego rodzaju aplikacje wymagające logowania się do konta instagram.
  8. Blokada może wystąpid również z przyczyn nam nieznanych oraz niezależnych od nas dlatego
    nie ponosimy odpowiedzialności za profile klientów. Promowanie jest dobrowolne i na swoją
    odpowiedzialnośd.

§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeo

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych
    sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeo oraz zasady dostępu do tych
    procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
    rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadad statutowych należy
    ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
    następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2. Konsument posiada następujące przykładowe
    możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeo: a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
    Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego
    z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do
    wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000
    r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz.
    148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
    polubownego zakooczenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. c. Konsument może
    uzyskad bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą,
    korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów
    lub organizacji społecznej, do której zadao statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
    Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
    internetowego jest Sprzedawca. 2. Dane osobowe Klientów zbierane przez
    administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji
    Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym. 3.
    Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą byd: a. W
    przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
    pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
    Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie
    Administratora. b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze
    sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane
    dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w
    Sklepie internetowym. 4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
    poprawiania. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie
    wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy
    Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 14
Postanowienia koocowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 2.
    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
    przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w
    zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowid niniejszego Regulaminu.
    O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym
    wyprzedzeniem. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
    zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
    Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach
    konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 4. Klient ma prawo skorzystad z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeo. W tym celu
    może złożyd skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej
    pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
X